مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:252021-02-27فناوري

لذت تماشای ویدئوهای 4K فقط برای نسخه اندروید یوتیوب!


فعلا معلوم نیست که آیا قابلیت اجرای ویدئوهای 4K بر روی دستگاه هایی که فاقد یک نمایشگر Ultra HD هستند یک تغییر در سطح جهانی است و یا ممکن است در آینده نزدیک ناپدید شود.

- گوگل درباره این تغییر اظهرنظر نکرده است، هرچند که بسیاری از کاربران خوشحال به نظر می رسند.

به نظر می رسد که یوتیوب بی سروصدا گزینه تماشای ویدئوهای 4K/60p بر روی هر نوع صفحه نمایش موبایل را فراهم آورده است حتی اگر یک نمایشگر Ultra HD نداشته باشد.

اگرچه با این کار از کیفیتی در حد آنچه بر روی نمایشگر با رزولوشن بالاتر بهره مند نمی شوید، ولی به هر حال از امکان روشن کردن گزینه ویدئوی 4K بر روی نمایشگری با روزولشن پایینتر بهره مند خواهید شد.

به نقل از اسلش گیر، این تغییر اخیرا در ساب ردیت /r/YouTube مورد بحث قرار گرفته بود، که در آن کاربران متوجه شدند که اکنون همه گزینه انتخاب پلی بک را خواهند داشت.

در صورتی که یک گوشی Full HD+ دارید، ارتقاء رزولوشن ویدئو به ماکسیمومش باز هم می تواند یک تجربه بصری بهتر را در مقایسه با تماشای یک ویدئوی 1080p برایتان فراهم بیاورد هرچند که، البته، بهترین تجربه با برخورداری از یک دستگاه 4K امکانپذیر می شود.

فعلا معلوم نیست که آیا قابلیت اجرای ویدئوهای 4K بر روی دستگاه هایی که فاقد یک نمایشگر Ultra HD هستند یک تغییر در سطح جهانی است و یا ممکن است در آینده نزدیک ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لذت تماشای ویدئوهای 4K فقط برای نسخه اندروید یوتیوب!

لذت تماشای ویدئوهای 4K فقط برای نسخه اندروید یوتیوب!