مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:252021-02-27اقتصادي

مشارکت قطعه سازان داخلی در طراحی و توسعه پلت فرم بومی


55 قطعه ساز داخلی در حالی به منظور عملیاتی شدن تولید پلتفرم خودروی طراحی شده توسط بخش خصوصی گرد هم آمدند که به نظر می رسد فصل جدیدی در تاریخ صنعت خودرو کشور آغاز شده است.

- 55 قطعه ساز داخلی در حالی به منظور عملیاتی شدن تولید پلتفرم خودروی طراحی شده توسط بخش خصوصی گرد هم آمدند که به نظر می رسد فصل جدیدی در تاریخ صنعت خودرو کشور آغاز شده است.

سازندگان داخلی که تا پیش از این، حیاتشان وابسته به دو خودروساز بزرگ بوده، اکنون در تلاش برای آغاز یک حرکت جدید هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به همین منظور در نشست مشورتی این شرکت های قطعه سازی که طی آن جزییات عملیات اجرایی پلتفرم YSF1 (پلتفرم طراحی شده توسط بخش تعاون کشور) مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و جمعی از مقام های وزارتخانه های صمت و تعاون نیز حضور داشتند، در رابطه با چشم انداز صنعت خودرو ایران و ضرورت حضور موثر بخش خصوصی بحث و گفت وگو شد.

طراحی کامل پلتفروم خودرو برای اولین بار در کشور علی یکه فلاح، رییس هیات مدیره یک گروه صنعتی در زمینه تولید قطعات فلزی بدنه خودرو در این جلسه مشورتی اظهار کرد: مراحل اجرایی تولید نسخه سدان پلتفرم YSF1 آغاز شده و با توجه به قرار گرفتن پروژه در لیست مگاپروژه های تولید داخل کشور، ساخت پروتوتایپ ها برای انجام تست های فنی و دریافت استانداردها سال 1400 آغاز خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت قطعه سازان داخلی در طراحی و توسعه پلت فرم بومی

مشارکت قطعه سازان داخلی در طراحی و توسعه پلت فرم بومی