مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:202021-02-27سياسي

سی جی تی ان: دولت بایدن ادامه سیاست ویرانگر دوره ترامپ است


رسانه چینی با ارزیابی عملکرد دولت جدید آمریکا از زمان روی کار آمدن، اعلام کرد علیرغم وعده های بایدن، سیاست های رییس جمهور جدید چه در عرصه سیاست داخلی و چه خارجی با ساکن سابق کاخ سفید تفاوت اساسی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با گذشت بیش از یک ماه از ریاست جمهوری با این مقدمه به بررسی ابعاد مختلف سیاست دولت جدید آمریکا پرداخته و مواردی را که نشان دهنده شباهت سیاست های کلان دو دولت آمریکا علیرغم تغییر رییس جمهور است، ذکر کرده است.

  سیاست مهاجرتی بایدن بر اساس این گزارش، یکی از شعارهای اصلی در حمایت از بایدن که هوادارانش آن را تبلیغ می کردند، این حقیقت بود که مهاجران و کودکان مهاجر به معنای واقعی در دوران ترامپ در قفس بودند.

سی جی تی ان در این خصوص نوشت: اگر از این حقیقت بگذریم که این سیاست در واقع در دولت باراک اوباما که بایدن معاون او بود آغاز شد، دولت جدید آمریکا هم آن را عوض نکرده است.

در واقع، در هفته گذشته بایدن یک بازداشتگاه مخصوص کودکان متعلق به دوره ترامپ را در تگزاس فعال کرد که می تواند تا 700 فرد بین 13 تا 17 سال را در خود جای دهد و ده ها نفر تاکنون به آن منتقل شده اند.

مارک وبر سخنگوی وزارت بهداشت و خدمات انسانی در گفت وگو با روزنامه واشنگتن پست مدعی شد: دولت بایدن از رویکرد تمرکز بر اجرای قانون دولت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی جی تی ان: دولت بایدن ادامه سیاست ویرانگر دوره ترامپ است

سی جی تی ان: دولت بایدن ادامه سیاست ویرانگر دوره ترامپ است