مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:152021-02-27اقتصادي

عزم اداره تعاون ابرکوه برای توسعه مشاغل خانگی


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست با مسئولان دو موسسه مردم نهاد به منظور توسعه مشاغل خانگی و حمایت از تولید کنندگان گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به منظور تحقق شعار سال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، در راستای اجرا طرح ملی توسعه مشاغل خانگی صبح امروز جلسه ای با حضور مدیر و دبیر پروژه مذکور، مدیرعامل و رییس هیئت مدیره سازمان مردم نهاد نیک اندیشان بشارت و مدیرعامل انجمن سرو نگین بی همتای کویر با هدف بررسی امکان همکاری های در حوزه توانمند سازی بانوان در طرح نامبرده، برگزار شد.

ناصر زارع در این جلسه اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی به منظور تحقق شعار سال، رونق اقتصاد خانوار و حمایت از توسعه و ایجاد کسب و کارهای خرد و خانگی اجرا می شود.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه خاطرنشان کرد: به منظور اجرا و پیاده سازی این طرح، جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای، واسطه ای و تسهیلگر مکلف به شناسایی، توانمندسازی (آموزش و مشاوره) اشخاص حقیقی و حقوقی و پایدارسازی مشاغل خانگی شده است.

 در ادامه مسئولین موسسات مردم نهاد نیک اندیشان بشارت و سرو نگین بی همتای کویر آمادگی خود را جهت همکاری و مشارکت در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم اداره تعاون ابرکوه برای توسعه مشاغل خانگی

عزم اداره تعاون ابرکوه برای توسعه مشاغل خانگی