مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:152021-02-27اقتصادي

توافق با جهادکشاورزی برای گسترش عرضه پروتیین درمیادین میوه و تره بار


سازمان میادین میوه و تره بار تجربه موفقی از مدیریت یکپارچه شهری است که نشان می دهد اگر اختیارات و مسئولیت ها متمرکز شود می توان خدمات بهتری به مردم ارائه کرد.

- شهردار تهران گفت: سازمان میادین میوه و تره بار تجربه موفقی از مدیریت یکپارچه شهری است که نشان می دهد اگر اختیارات و مسئولیت ها متمرکز شود می توان خدمات بهتری به مردم ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیروز حناچی در آیین بهره برداری از 8 بازار جدید میوه و تره بار با تسلیت شهادت سالگرد رحلت حضرت زینب گفت: اصلی ترین وظیفه شهرداری تهران ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت تر به مردم تهران است.

سازمان میادین میوه و تره بار به شکل معنی داری نمره قابل قبولی از مردم دریافت کرده و این نشان دهنده تاثیر خدمات این سازمان به مردم تهران است.

وی افزود: یکی از ویژگی های سازمان میادین میوه و تره بار ، ارائه خدمات یکسان و قابل قبول در تمام نقاط تهران، با قیمت ثابت و کیفیت قابل قبول است.

این طور نیست که میادین شمال شهر با جنوب شهر فرق داشته باشد.

این تحقق بخشی از شعار تهران شهری برای همه است.

شهردار تهران سازمان میادین میوه و تره بار را نمونه ای موفق از تجربه تمرکز در مدیریت شهری دانست و گفت: این سازمان یک تجربه خوب در خصوص مدیریت یکپارچه است؛ تجربه ای قابل قبول برای این موضوع که اگر اختیارات و مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق با جهادکشاورزی برای گسترش عرضه پروتیین درمیادین میوه و تره بار

توافق با جهادکشاورزی برای گسترش عرضه پروتیین درمیادین میوه و تره بار