مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:002021-02-27اقتصادي

زنجانی ها در رشته های رزمی سرآمد است


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: خوشبختانه زنجانی ها در رشته های رزمی در کشور سرآمد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مجوز فعالیت برای رشته های غیرپربرخورد داده شده است، ادامه داد: با این وجود هنوز رشته های پربرخورد قادر به ادامه فعالیت نیستند؛ این در حالی است که اولویت امروز سلامت جامعه بوده و ورزش در این راستا سهم خود را به خوبی ادا خواهد کرد.

خلیلی با تاکید بر اینکه اگر سخت گیری های کرونایی وجود نداشته باشد، بی تردید آمار شیوع ویروس کرونا افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: امروز همه بخش های جامعه تلاش می کنند تا با این ویروس مقابله کنند که در این راستا حوزه ورزش یکی از بخش هایی است که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا بوده است.

وی با اشاره به اینکه معنای واقعی مجمع یعنی کار جمعی و این بدان معنی است که اعضای مجمع باید کار جمعی داشته باشند، بیان کرد: انتظار از هیئت ورزش های رزمی با توجه به جایگاهی که استان زنجان در این رشته دارد، بالا بوده و به همین خاطر اعضای مجمع باید همکاری تنگاتنگی با رییس هیئت نسبت به گذشته داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه در عرصه ورزش یکی از تاکیدات ما موضوع اخلاق است، خاطرنشان کرد: اخلاق متعلق به رشته خاص نبوده و مربیان باید با توجه به شرایط امروز جامعه، نسل آینده را که خانواده ها با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجانی ها در رشته های رزمی سرآمد است

زنجانی ها در رشته های رزمی سرآمد است