مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:002021-02-27اقتصادي

آنفلوآنزای فوق حادپرندگان در اصفهان نداریم / ممنوعیت ورود به باغ پرندگان


مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: تاکنون آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان اصفهان گزارش نشده است.

- شهرام موحدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در زمینه مقابله با شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان اظهار داشت: باید توجه داشت که استان اصفهان با دو هزار و 600 واحد پرورش طیور و ظرفیت 56 میلیون و 964 هزار قطعه پرنده بیشترین سهم را در کشور دارد.

وی با بیان اینکه برای مقابله با شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان از تجربیات سال 95 استفاده کردیم، ابراز داشت: برای این امر از سال 97 تاکنون 25 میلیون قطعه طیور را واکسینه کردیم که در سال 99 این عدد به هفت میلیون و 230 هزار دُز رسیده است.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان نظارت ویژه بر ساختار مرغداری ها را از دیگر اقدامات در دستور کار دامپزشکی استان اصفهان اعلام کرد و گفت: همچنین آموزش های چهره به چهره به مسئولان پرورش طیور نیز در این زمینه مورد توجه است.

انجام تست پی سی ار رایگان آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در اصفهان وی در ادامه با بیان اینکه برای تشخیص بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان نیازمند تست پی سی آر است، اضافه کرد: هزینه این تست زیاد است و ما برای اینکه کسی به دلیل هزینه این تست بیماری اش را پنهان نکند این تست را به صورت رایگان و در هر ساعت از شبانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنفلوآنزای فوق حادپرندگان در اصفهان نداریم / ممنوعیت ورود به باغ پرندگان

آنفلوآنزای فوق حادپرندگان در اصفهان نداریم / ممنوعیت ورود به باغ پرندگان