مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 11:552021-02-27ورزشي

«محمد هادی بابایی علیایی» رییس هیات کشتی استان قم شد


مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان قم برگزار شد و در پایان رای گیری، «محمدهادی بابابی علیایی» به مدت 4 سال، به عنوان رییس هیات کشتی استان قم انتخاب شد.

- قم- مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان قم برگزار شد و در پایان رای گیری، محمدهادی بابابی علیایی به مدت 4 سال، به عنوان رییس هیات کشتی استان قم انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان قم، پیش از ظهر شنبه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان با حضور دبیر فدراسیون کشتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و دیگر اعضای حاضر در مجمع برگزار شد و در پایان رأی گیری مجمع، محمدهادی بابایی علیایی با کسب 9 رأی از 14 رأی مأخوذه و یک رأی سفید، به مدت 4 سال سکاندار هیأت کشتی استان قم شد.

مسلم رشیدی دیگر نامزد احراز ریاست هیأت کشتی استان در کنار محمدهادی علیایی بابایی بود که با کسب 4 رأی نتوانست صندلی ریاست هیأت کشتی را از آن خود کند.

محمد حسنی ، محمد کریمی ، مصطفی زر چینی و مهدی باقری نیز، در مجمع انتخاباتی و قبل از آغاز رأی گیری از تصمیم خود برای ریاست هیأت کشتی استان قم، انصراف دادند.

گفتنی است ده داوطلب برای تصدی هیأت کشتی استان قم ثبت نام کرده بودند که پیش از روز برگزاری مجمع، روح الله نعمتیان ، مهدی علیزاده پور نیا ، افشین میرصالحی و حسن رئوفی فرد از حضور در این رقابت انص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محمد هادی بابایی علیایی» رییس هیات کشتی استان قم شد

«محمد هادی بابایی علیایی» رییس هیات کشتی استان قم شد