مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 11:502021-02-27اقتصادي

تجمع بازنشستگان بانک ها در تهران به خاطر همسان سازی حقوق + تصاویر


قانون مدیریت خدمات کشوری برای بازنشستگان بانک ها به درستی و کامل اجرا نمی شود و همین امر موجب شده که این بازنشستگان از بسیاری از مزایای مزدی محروم باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایلنا نوشت: بازنشستگان بانک ها با تجمع مقابل صندوق بازنشستگی بانک ها در تهران، خواستار اجرای دقیق همسان سازی و بهبود معیشت شدند.

امروز (نهم اسفند) جمعی از بازنشستگان و مستمری بگیران بانک های مختلف با تجمع مقابل صندوق بازنشستگی بانک ها خواستار برآورده شدن مطالبات خود شدند.

حاضران در تجمع می گویند: قانون مدیریت خدمات کشوری برای بازنشستگان بانک ها به درستی و کامل اجرا نمی شود و همین امر موجب شده که این بازنشستگان از بسیاری از مزایای مزدی محروم باشند.

آنها می افزایند: یکی دیگر از خواسته های ما اجرای همسان سازی کامل و نود درصدی، مانند بازنشستگان دولت است؛ دولت حقوق بازنشستگان خود را به پایه نود درصد دریافتی شاغلانِ هم تراز رسانده است اما در صندوق بانک ها، این امر اجرایی نشده است.

چرا باید میان بازنشستگان، تبعیض و نابرابری باشد؟! یک بازنشسته در این رابطه بیشتر توضیح داد: مثلاً یک کارشناس شاغل، فوق العاده مدیریتی می گیرد ولی این مولفه مزدی را به بازنشسته نمی دهند؛ از صندوق بانک ها درخواست داریم این موضوع را از اداره امور استخدامی کشور پیگیری کرده و بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع بازنشستگان بانک ها در تهران به خاطر همسان سازی حقوق + تصاویر

تجمع بازنشستگان بانک ها در تهران به خاطر همسان سازی حقوق + تصاویر