مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 11:502021-02-27ورزشي

واکنش آذری به نگرانی های ذوب آهن برای دیدار این هفته+عکس


مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با ارسال نامه ای به مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از اقدامات صورت گرفته برای رفع نگرانی در خصوص شیوع کرونا خبر داد.

- جی پلاس، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با ارسال نامه ای به مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، در خصوص نگرانی آن باشگاه مواردی را مطرح کرد تا بازی دو تیم از هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر در اهواز بدون مشکلی انجام یابد.

در نامه مدیرعامل باشگاه فولاد به انجام اقدامات ویژه و سختگیرانه تر در ورزشگاه شهدای فولاد اشاره شده و همچنین هماهنگی جهت ورود اعضای تیم ذوب آهن از جایگاه CIP فرودگاه انجام شده است.

در این نامه آمده است: "با توجه به نگرانی باشگاه ذوب اهن اصفهان در مورد وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان خوزستان و انجام دیدار تیم فوتبال آن باشگاه به میزبانی فولاد لازم به ذکر است این باشگاه اقدامات ذیل را در نظر گرفته است: 1_ هماهنگی در خصوص ورود: رزرو سی آی پی فرودگاه اهواز انجام شده است تا اعضای آن تیم بدون حضور در مکان عمومی مستقیما وارد اتوبوس شوند، بدیهی است هزینه های مربوط به عهده این باشگاه می باشد.

2_ مکاتبات لازم با کمیته محترم پزشکی و فدراسیون فوتبال جهت حضور دو نفر از اعضای محترم ایفمارک از ابتدای ورود آن این جهت نظارت و اجرای پروتکل های بهداشتی در نسب ورود هتل، محل تمرین و اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آذری به نگرانی های ذوب آهن برای دیدار این هفته+عکس

واکنش آذری به نگرانی های ذوب آهن برای دیدار این هفته+عکس