مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 11:452021-02-27ورزشي

احمدی: زنده نگاه داشتن یاد شهدا تکلیف شرعی ماست


جلسه ستاد دومین کنگره شهدای ورزش کشور امروز به ریاست عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در محل این وزارتخانه تشکیل شد.

- جلسه ستاد دومین کنگره شهدای ورزش کشور امروز به ریاست عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در محل این وزارتخانه تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهدی میر جلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران در ابتدای جلسه ستاد اجرایی دومین کنگره شهدای ورزش کشور که قرار است اسفندماه سال 1400 برگزار شود اظهار کرد: اولین کنگره شهدای ورزش کشور در سال 94 برگزار شد و مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفت و ایشان تشکر کردند و تاکید رهبر معظم انقلاب این است که معرفی شهدای ورزشکار به نسل جوان اقدام موثری است که در راستای تقویت روحیه انقلابی انجام می شود و باید استمرار یابد .

رییس سازمان بسیج ورزشکاران به تشریح فعالیت این ستاد پرداخت و اظهار کرد: برنامه ریزی لازم برای تقویت ساختار اجرایی این ستاد صورت گرفته و با هم افزایی و هم گرای در جلسات ستاد به سمت برگزاری مطلوب این رویداد فرهنگی پیش خواهیم رفت.

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی با اشاره به تقارن سالروز وفات حضرت زینب کبری سلام الله علیها از این بانوی بزرگ اسلام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: زنده نگاه داشتن یاد شهدا تکلیف شرعی ماست

احمدی: زنده نگاه داشتن یاد شهدا تکلیف شرعی ماست