مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 11:452021-02-27سياسي

کشورهای محور مقاومت برای مقابله با تحریم همکاری فعالانه داشته باشند


عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: باید از ظرفیت اتحادیه های اقتصادی در شرایط تحریم استفاده کنیم تا در این چارچوب کشورهایی که در محور مقاومت قرار می گیرند همکاری فعالانه ای با هم داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی پیری صبح امروز (شنبه) در نشست تخصصی ابعاد حقوقی تحریم های آمریکا علیه کشورهای محور مقاومت و روش های مقابله با آن که به همت مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها به صورت آنلاین در فضای مجازی برگزار شد، اظهار کرد: در راستای مقابله با تحریم ها دیدگاه های مختلفی وجود دارد و موضوع مهم این است که چه کار کنیم که مشمول تحریم ها نشویم.

وی افزود: رویکرد مهم رویکرد فعالانه است و به این مساله بر می گردد که ما هر چقدر در چارچوب عمل کنیم ایراد می گیرند، در حالی که حقوق بین الملل این ظرفیت را از پیش برای ما ایجاد کرده تا در آن چارچوب بتوان کشورهایی که در محور مقاومت قرار می گیرند همکاری فعالانه ای با هم داشته باشند.

عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران بیان کرد: از جمله راهکارها برای مبارزه با تحریم ها ایجاد معاهدات و تشکیل اتحادیه ها است و مهمترین مبحثی که باید در نظر گرفته شود این دو محور اساسی است که اولاً با توجه به اینکه کشور ما از کشورهای بزرگ منطقه است و معاهدات مختلفی در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای محور مقاومت برای مقابله با تحریم همکاری فعالانه داشته باشند

کشورهای محور مقاومت برای مقابله با تحریم همکاری فعالانه داشته باشند