مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 11:452021-02-27سياسي

مشاور قلابی قوه قضاییه در یزد دستگیر شد


رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری یزد گفت: با یک گزارش مردمی، فردی که مدعی بود مشاور قوه قضاییه است و مشکلات حقوقی و قضایی مردم را حل می کند، - در یزد دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید فرهمندزاده اظهار داشت: پس از دریافت یک گزارش مردمی مبنی بر فعالیت یک فرد مشکوک که مدعی است مشکلات غیر قابل حل در دستگاه قضایی را می تواند در ازای دریافت مبلغی پول حل کند، مراتب با اخذ دستور قضایی در دستور کار قرار گرفت.

مجید فرهمند زاده افزود: فرد دستگیر شده در یک فرایند حساب شده از یک وکیل آشنا به امور حقوقی نیز بهره گرفته و در عین پیشبرد برخی از امور کاری و معاملاتی خود، برای موجه جلوه دادن طرح کلاهبرداری خود، جلسه ای با افراد دارای پرونده و وکیلی که از تهران به یزد دعوت کرده می گذاشته تا اعتماد این افراد را برای پرداخت هزینه جلب نماید.

وی اظهار داشت: این فرد برای اینکه بتواند افراد دارای مال و مکنت را به دام بیاندازد و بهره کشی مالی خود را به ثمر بنشاند حین برخی از برنامه های مالی و تجاری، عنوان می کرده که فقط پرونده های سنگین و لاینحل را می پذیرد و حتی در موردی برای کاهش هر ماه حبس مبلغ 100 میلیون ریال را اعلام کرده بوده است.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه همه افراد دارای مراوده با این فرد برای اخذ توضیحات به حفاظت و اطلاعات دادگستری احضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور قلابی قوه قضاییه در یزد دستگیر شد

مشاور قلابی قوه قضاییه در یزد دستگیر شد