مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 11:452021-02-27اقتصادي

تخصیص حقوق دولتی معادن فارس به این استان


استاندار فارس با اشاره به وصول اندک سهم استان از محل حقوق دولتی در سال های گذشته، بر لزوم تخصیص کامل حقوق دولتی استان در بخش معادن تاکید کرد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به وصول اندک سهم استان از محل حقوق دولتی در سال های گذشته، بر لزوم تخصیص کامل حقوق دولتی استان در بخش معادن تاکید کرد.

عنایت الله حیمی در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: با توجه اینکه در سال های گذشته سهم فارس از محل حقوق دولتی وصول شده ، کمتر از 7 درصد بوده و با استناد به تبصره های 4 و 6 ماده 14 قانون معادن و همچنین ماده 43 قانون برنامه ششم توسعه، تخصیص سهم استان از حقوق دولتی دریافتی از معادن برای توسعه اکتشاف و ایجاد زیرساخت های معدنی، ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، رحیمی با اشاره سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به عنوان سازمان مسئول منطقه ویژه اقتصادی لامرد، از اقدامات این سازمان برای انتقال آب مورد نیاز صنعت در این منطقه از دریا سخن گفت و افزود: یکی از مصرف کننده های عمده آب منطقه ویژه اقتصادی لامرد ایمیدرو است ، که مقرر شده تضمین خرید به میزان 8.

5 میلیون مترمکعب آب انتقالی را برای طرح ها و واحدهای صنعتی مستقر در منطقه به شرکت مجری ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص حقوق دولتی معادن فارس به این استان

تخصیص حقوق دولتی معادن فارس به این استان