مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 11:402021-02-27ورزشي

ورزش عشایری رونق می گیرد/ باید به سمت بین المللی شدن زوران برویم


رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی گفت: باتوجه به قابلیت های ورزش زوران، پس از ثبت ملی شدن آن باید به سمت بین المللی شدن این رشته برویم.

- ورزش عشایری رونق می گیرد/ باید به سمت بین المللی شدن "زوران" برویم ایسنا/کرمانشاه رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی گفت: باتوجه به قابلیت های ورزش زوران، پس از ثبت ملی شدن آن باید به سمت بین المللی شدن این رشته برویم.

محمدتقی امیری خراسانی در مجمع انتخابات ریاست هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان کرمانشاه که امروز(9 اسفند) برگزارشد، بااشاره به مغفول ماندن ورزش عشایری در کشور، اظهارکرد: از چند هفته پیش رایزنی هایی را برای فعال کردن ورزش عشایری در زیرمجموعه فدراسیون ورزش روستایی و بازهای بومی محلی آغاز کرده ایم.

وی تصریح کرد: در این راستا، دیدارهایی را با رییس فراکسیون ورزش مجلس و رییس سازمان امور عشایری کشور داشته ایم و صحبت های مقدماتی خوبی در این نشست ها مطرح شده و بزودی هم دیداری با مدیرکل مدارس عشایری کشور هم خواهیم داشت، تا پس از سالها بتوانیم از ظرفیت عشایر در ورزش کشور هم استفاده کنیم.

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی اضافه کرد: حدود دو هزار پایگاه عشایری در کشور داریم، که می توان از ظرفیت آنها برای فعال کردن ورزش عشایری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش عشایری رونق می گیرد/ باید به سمت بین المللی شدن زوران برویم

ورزش عشایری رونق می گیرد/ باید به سمت بین المللی شدن زوران برویم