مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 11:402021-02-27سياسي

اورژانس هوایی در فردوس راه اندازی شود


اورژانس هوایی در فردوس راه اندازی شود.

- بیرجند- رییس شورای شهر فردوس گفت: اورژانس هوایی در فردوس راه اندازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین اکبری پیش از ظهر شنبه در دیدار با اعضای شورای شهر بیرجند اظهار کرد: از جمله مشکلات مردم فردوس و سرایان وضعیت جاده ها است که وضعیت جاده منتهی به بیرجند مطلوب نیست.

رییس شورای شهر فردوس با بیان اینکه در سال های قبل موضوع قطب علمی شدن فردوس در استان مطرح شد، بیان کرد: این موضوع جز با ایجاد دومین دانشکده علوم پزشکی خراسان جنوبی در فردوس محقق نخواهد شد.

ساختمان پژوهشکده انار هنوز به اتمام نرسیده است اکبری ادامه داد: با توجه به حجم سفرهایی که به مقاصد گردشگری فردوس و سرایان صورت می گیرد، نیاز به راه اندازی اورژانس هوایی در فردوس داریم.

وی با بیان اینکه فردوس سومین شهر انارخیز کشور است، اظهار کرد: از 13 سال پیش تاکنون 20 درصد باقیمانده از پروژه ساختمان پژوهشکده انار هنوز به اتمام نرسیده و یک آجر روی آجرهای قبلی گذاشته نشده است.

رییس شورای شهر فردوس گفت: باید به سمتی برویم که خراسان جنوبی همانطور که از نظر علم و فرهنگ شناخته شده است از نظر اقتصادی نیز شاخص شود.

محمد مهدی عظیمی، رییس شورای شهر سرایان نیز در این جلسه گفت: غرب استان قبل از تشکیل خراسان جنوبی به واسطه نزدیکی به مرکز پیشرفت هایی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس هوایی در فردوس راه اندازی شود

اورژانس هوایی در فردوس راه اندازی شود