مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 11:352021-02-27سياسي

ذاکر: مجلس باید هر چه سریعتر به داد فقرا و کارگران برسد


یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از وضعیت بیمه ای کارگران و کارگران ساختمانی، گفت: مگر این انقلاب برای کوخ نشینان و کارگران نیست؟ مجلس باید هر چه سریعتر به داد فقرا و کارگران برسد.

- یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از وضعیت بیمه ای کارگران و کارگران ساختمانی، گفت: مگر این انقلاب برای کوخ نشینان و کارگران نیست؟ مجلس باید هر چه سریعتر به داد فقرا و کارگران برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در تذکر شفاهی جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس خطاب به رییس جمهور و وزیر کار گفت: تاکنون 14 هزار شهید کارگر و کارگر ساختمانی داشته ایم، باید از دستان تاول زده و صورت های سوخته آنها خجالت بکشیم که بگوییم برای بیمه شدن باید در صف تامین اجتماعی بمانند، کدام از مسئولان دارای بیمه تأمین اجتماعی یا بیمه کشوری و لشکری نیستند؟ باید خجالت بکشیم.

وی افزود: این موضوع فقط در یک استان شامل 15 هزار نفر می شود و باید به استان های دیگر هم توجه کنیم، پاسخ مجلس به خانواده آنها چیست؟ مگر این انقلاب برای کوخ نشینان و کارگران نیست؟ مجلس باید هر چه سریعتر به داد فقرا و کارگران برسد.

ذاکر خطاب به هیات رییسه مجلس گفت: شما موظف هستید در خصوص موضوع حل مشکل صادرات سیب ارومیه اقدام کنید، هنوز سیب های سردخانه ارومیه تخلیه نشده است، زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذاکر: مجلس باید هر چه سریعتر به داد فقرا و کارگران برسد

ذاکر: مجلس باید هر چه سریعتر به داد فقرا و کارگران برسد