مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 11:352021-02-27سياسي

نشستهای انتخاباتی اکنون بی اخلاقی محض است/ردصلاحیت باعث گله نشود


فرماندار آبادان با تأکید بر ممنوعیت تبلیغات در انتخابات شورای شهر و روستا پیش از موعد، گفت: اگر نامزدی رد صلاحیت شد، حق گلایه و اعتراض نخواهد داشت چرا که خلاف قانون عمل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاجازه تبلیغات سنتی را هرگز نخواهد داد.

موسوی با اشاره به اهمیت انتخابات شورای شهر و روستا در سال جاری، اظهار کرد: روز انتخابات روز 28 خرداد سال آینده خواهد بود و به احتمال برای جلوگیری از تجمع در روز انتخابات تعداد شعب را افزایش دهیم.

وی تأکید کرد: انتخابات مهم ترین مؤلفه مردم سالاری دینی است و در این شرایط سخت که دشمنان همه چیز ما را نشانه رفته اند؛ لذا هرکس با هر انگیزه ای روزنه امید را بر روی مردم ببندد و ناامیدی را تزریق کند، خائن به آرمان های مردم و نظام اسلامی است.

فرماندار آبادان افزود: باید با وحدت و انسجام بیشتر و با شرکت پرشور در انتخابات بدخواهان ایران اسلامی را ناامید کنیم چرا که مملکت ما از امواج سهمگینی عبور کرده و با انسجام وحدت بیشتر از پس همه مشکلات بر خواهیم آمد.

وی درخواست کرد: از همه آحاد دعوت می کنیم که در انتخابات شرکت کنند و امیدوارم درصد کاندیداتوری در شوراهای شهر و روستا بسیار بالاتر از گذشته باشد و شاهد انتخابات پر شوری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشستهای انتخاباتی اکنون بی اخلاقی محض است/ردصلاحیت باعث گله نشود

نشستهای انتخاباتی اکنون بی اخلاقی محض است/ردصلاحیت باعث گله نشود