مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:452021-02-27سياسي

نتایج آزمون مرحله سوم اعطای مدرک به حافظان اعلام شد


در این دوره از حدود 8 هزار و 700 نفری که در آزمون های پانزدهمین دوره شرکت کردند، 600 نفر حائز دریافت مدارک 10 جز، 20 جز و حفظ کل با درجات 3، 4 و 5 با همترازی دیپلم، - فوق دیپلم و لیسانس شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسامی راه یافتگان به آزمون مرحله چهارم پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اعلام شد.

آزمون مرحله سوم پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم جهت مشخص شدن نتیجه داوطلبان دریافت مدرک درجه دو با همترازی فوق لیسانس، روز جمعه، اول اسفندماه، در محل سازمان دارالقرآن کریم با حضور 55 متسابق برگزار شد.

از این تعداد مجموعاً 15 نفر به کسب مدرک درجه یک با هم ترازی دکترا موفق شدند.

در این دوره از حدود 8 هزار و 700 نفری که در آزمون های پانزدهمین دوره شرکت کردند، 600 نفر حائز دریافت مدارک 10 جز، 20 جز و حفظ کل با درجات 3، 4 و 5 با همترازی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس شده اند.

پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم هفته گذشته برگزار شد، که در نتیجه از مجموع 65 نفری که مجاز به شرکت کنند در این آزمون بودند، در مجموع حدود 55 نفر در آزمون حاضر شدند.

از تعداد حاضرین در آزمون، 18 نفر حائز دریافت مدرک درجه دو شدند، که این مدرک همتراز فوق لیسانس است و از مزایای همترازی درجات هنری برخوردار خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج آزمون مرحله سوم اعطای مدرک به حافظان اعلام شد

نتایج آزمون مرحله سوم اعطای مدرک به حافظان اعلام شد