مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:452021-02-27سياسي

مشارکت 21 هزار نفری کردستانی ها در مسابقه ویژه میلاد امام علی(ع)


مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: 21 هزار و 870 نفر از اقشار مختلف مردم استان در مسابقه فرهنگی ویژه میلاد امام علی(ع) شرکت کردند.

- سنندج- مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: 21 هزار و 870 نفر از اقشار مختلف مردم استان در مسابقه فرهنگی ویژه میلاد امام علی(ع) شرکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت الاسلام احمد حاتمیان اظهار کرد: به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی (ع) مسابقه پیامکی در برنامه تلویزیونی چریکه شه و و برنامه رادیویی برگزار شد که در مجموع 21 هزار و 870 نفر شرکت کردند.

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان مسابقه تلویزیونی اعلام کرد: 9 هزار و 870 نفر در این برنامه شرکت کردند که از این تعداد هشت هزار و 753 نفر پاسخ صحیح را به سامانه پیامکی صدا و سیمای مرکز استان ارسال کردند.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان به مناسبت سیزدهم رجب المرجب 13 جایزه نقدی یک میلیون ریالی به برندگان این مسابقه تلویزیونی اعطا کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: همچنین مسابقه پیامکی رادیو نیز که با شرکت 12 هزار نفر شرکت کننده انجام شد به همین مناسبت برگزار شد که از این تعداد نیز به پنج نفر از برگزیدگان جوایز یک میلیون ریالی اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 21 هزار نفری کردستانی ها در مسابقه ویژه میلاد امام علی(ع)

مشارکت 21 هزار نفری کردستانی ها در مسابقه ویژه میلاد امام علی(ع)