مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:252021-02-27پزشكي

تولید واکسن کرونا با استفاده از مار پیتون


اگرچه سازمان بهداشت جهانی استفاده از اسکوالین در تولید واکسن را بی خطر می داند اما بر طبق لیست سازمان غذا و دارو، این ماده در واکسن های مدرنا و فایزر وجود ندارد.

- یک محقق و شکارچی مار پیتون با نام مستعار The Wildman به سایر ارگان ها پیوسته تا به دنبال چیزی بگردند که معتقدند می تواند به مبارزه با کروناویروس کمک کند و در اورگلیدز(Everglades) فلوریدا قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، داستین کرام(Dustin Crum) شکارچی مار پیتون و داریل تامسون(Daryl Thompson) یک محقق و کارآفرین از موسسه گلوبال ریسرچ و دیسکاوری گروپ (Global Research & Discovery Group) از شهر وینتر هیون(Winter Haven) به دنبال مار پیتون مهاجم برمه ای (Burmese) هستند تا از اسکوالین (squalene) آن استفاده کنند.

این ماده وقتی به واکسن افزوده شود باعث تشدید پاسخ ایمنی می گردد.

اسکوالین ماده ای طبیعی به شکل روغن است که در طبیعت یافت می شود و به طور تجاری از روغن ماهی به ویژه از کبد کوسه تهیه می شود.

اگرچه خارج کردن این روغن از کوسه به موضوعی بحث برانگیز میان فعالان حقوق حیوانات تبدیل شده اما مار پیتون برمه ای ضرر و زیان زیادی به منطقه ی اورگلیدز وارد می کند و مسئولان حیات وحش خواستار نابودی آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید واکسن کرونا با استفاده از مار پیتون

تولید واکسن کرونا با استفاده از مار پیتون