مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:152021-02-27سياسي

نشست تبیین مسائل و مجاری مطالبه گری تخصصی در رشت برگزار می شود


مدیر دفتر پژوهشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان گفت: نخستین نشست تبیین مسائل و مجاری مطالبه گری تخصصی در گیلان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی مطهری فرد ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین نشست از سلسله نشست های تبیین مسائل و مجاری مطالبه گری تخصصی، اظهار کرد: این نشست توسط ستاد امر به معروف گیلان و به صورت وبینار برگزار می شود.

مطهری فرد در ادامه به رویکرد ستاد امر به معروف درباره ساماندهی گروه های مطالبه گر مردمی اشاره کرد و افزود: برای تحقق مطالبه گری مردمی نیازمند آموزش و آشنایی گروه های مردمی در مقوله چگونگی طرح مسائل و پیگیری مجاری آن هستیم.

وی با اشاره به برنامه های انجام شده توسط ستاد امر به معروف گیلان درباره پیگیری مطالبات مردمی، گفت: این نشست با موضوع ارزشیابی، پیشگیری و نگاه انتفاعی در حوزه نظام سلامت و وضعیت توسعه خانه های بهداشت برگزار می شود.

مدیر پژوهشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه این نشست روز پنجشنبه 14 اسفند ماه از ساعت 11 الی 12 ظهر برگزار می شود، ادامه داد: محمد باقر لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم سخنرانی وبینار تخصصی خواهد بود.

مطهری فرد ضمن دعوت از علاقه مندان برای شرکت در این وبینار تخصصی، گفت: چگونگی شرکت از طریق صفحات مجازی متعاقباً اعلام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تبیین مسائل و مجاری مطالبه گری تخصصی در رشت برگزار می شود

نشست تبیین مسائل و مجاری مطالبه گری تخصصی در رشت برگزار می شود