مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:152021-02-27سياسي

نخستین وبینار توسعه محلی در قلب تاریخی تهران


شهردار منطقه 12 تهران از برگزاری نخستین وبینار توسعه ملی در قلب تاریخی تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، علی محمد سعادتی، شهردار منطقه 12 تهران درباره برگزاری نخستین وبینار توسعه محلی در قلب تاریخی تهران گفت: مدیریت شهری کلانشهر تهران به عنوان شهری با پیشینه ای تاریخی همواره با معضلاتی روبه رو بوده که به منظور برون رفت از این معضلات به تدریج راهکار توسعه درون زا و توسعه محلی شهر با توجه به عرصه های عمومی و مشارکت شهروندی و با اتکا به ارزش های محلی و نگاه دقیق به چالش ها در مقیاس محلات طرح شده است.

  وی با تأکید بر اینکه شهرداری منطقه 12 تهران با ارائه برنامه ارتقای کیفیت زندگی بافت تاریخی، برای فراهم آوردن زمینه ارتقای زیست پذیری در این منطقه تاریخی ضمن احترام به ارزش های فرهنگی، اجتماعی و تاریخی آن، پیشتاز رویکرد توسعه محلی و برنامه ریزی محله محور در شهر تهران بوده، افزود: خوشبختانه این منطقه در این زمینه دستاوردهای سنجش پذیر و درخور توجهی داشته که قابل ارائه است.

شهردار قلب طهران با ابراز خر و صاحب نظر حوزه طراحی شهری برگزار خواهد شد که در پایان، جلسه پرسش و پاسخ نیز برقرار می شود.

برگزار کننده این وبینار، شهرداری منطقه 12، مؤسسه مطالعات راهبردی معماری ایران و طرح معماری خوب است و علاقه مندان برای شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین وبینار توسعه محلی در قلب تاریخی تهران

نخستین وبینار توسعه محلی در قلب تاریخی تهران