مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:152021-02-27پزشكي

فوت 6 دانشجوی دانشگاه تهران بر اثر کرونا


معاون دانشجویی دانشگاه تهران از فوت 6 دانشجوی این دانشگاه بر اثر ابتلا به کرونا ویروس خبر داد و گفت:حدود 30 درصد دانشجویان و یا خانواده های آنها به بیماری کرونا مبتلا شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید حبیبا به تشریح فعالیت های دانشجویی دانشگاه تهران در دوران شیوع کرونا پرداخت و گفت: این ویروس به نوعی تمام بشریت را تحت الشعاع خود قرار داد و ما مجبور به تغییر روش زندگی فردی و اجتماعی خود هستیم.

با توجه به اینکه کرونا تمامی حوزه آموزشی، شخصی و خانوادگی را تحت الشعاع قرار داده، دانشجویان را نیز با مشکلات عدیده ای مواجه کرده و حتی در عرصه حوزه دانشجویی متأسفانه شش نفر از دانشجویانمان را از دست داده ایم، اما مشکلات ایجاد شده باعث نشد ما پیشرفت و توسعه در عرصه علم و دانش را متوقف کنیم.

همچنان که در عرصه کرونا مسائل حیاتی تعطیل نشد، آموزش و پژوهش هم تعطیل نشد.

وی ارزیابی سلامت و صدور گواهی سلامت برای تمامی دانشجویان متقاضی خوابگاه را از جمله کارهای انجام شده در مرکز بهداشت عنوان کرد و افزود: کار مناسب دیگر انجام تست اختصاصی کرونا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در آزمایشگاه تشخیص طبی دانشگاه تهران و تهیه و استفاده از کیت های تشخیص سریع کرونا است که هم اکنون در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 6 دانشجوی دانشگاه تهران بر اثر کرونا

فوت 6 دانشجوی دانشگاه تهران بر اثر کرونا