مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:102021-02-27اقتصادي

شروع به کار فروشگاه اینترنتی پلازیو در ایران و منطقه


میل به کاهش هزینه ، گسترش شعاع فعالیت های تجاری و درک صحیح از رفتار مشتری و فروشنده موجب تغییر معیارهای سنتی داد و ستد و حرکت بازار به سمت خرید و فروش های آنلاین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام پلازیو، تا چه میزان این انقلاب تجاری نوپا برای کاربران اینترنتی مفید واقع شده بر هیچ کس پوشیده نیست و آثار آن را می توان به سادگی در به کارگیری نیروی کار و اشتغالزایی، رونق اقتصادی و کاهش محدودیت ها جست وجو کرد.

اما سوالاتی در این زمینه مطرح می شود که پاسخ به آن ها چه بسا بتواند موانع پیش روی این نوع مشاغل را نیز کنار بزند، به عنوان مثال فروش آنلاین چه سهمی در رونق و جهش تولید ملی دارد و آیا می توان از آن به عنوان ابزاری برای معرفی بازار ایرانی و صنعت بومی در دنیا استفاده کرد؟ برای پاسخ به این سوالات، گفت وگویی با آقای احمد عزیزیان، مدیرعامل پلازیو صورت داده ایم.

پلازیو یک پلتفرم خرید و فروش آنلاین کالا است که فعالیت تجاری خود را در اسفند ماه سال 99، مصادف با تولد حضرت علی (ع) و روز پدر آغاز کرده است.

برای آشنایی بیشتر با این مجموعه در ادامه با ما همراه باشید.

ایده ایجاد پلتفرم خرید و فروش آنلاین از کجا شکل گرفت؟ معمولا ایده های جدید کسب و کار از مشاهده ضعف ها و نواقص موجود شکل می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع به کار فروشگاه اینترنتی پلازیو در ایران و منطقه

شروع به کار فروشگاه اینترنتی پلازیو در ایران و منطقه