مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:002021-02-27اقتصادي

تفکیک کنندگان غیرمجاز زباله در تبریز تا خرداد ساماندهی می شوند


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از اتمام ساماندهی تفکیک کنندگان غیرمجاز، تا پایان سه ماهه اول سال 1400 خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از اتمام ساماندهی تفکیک کنندگان غیرمجاز، تا پایان سه ماهه اول سال 1400 خبر داد.

علیرضا اصغری با اعلام این مطلب اظهار کرد: وضعیت اقتصادی فعلی جامعه و افزایش قیمت ضایعات، باعث شده است در سال ها و ماه های اخیر شاهد افزایش چشمگیر تفکیک کنندگان غیرمجاز در کل کشور و همچنین تبریز باشیم.

وی با بیان اینکه تفکیک کنندگان غیرمجاز به دلیل تهدید علیه بهداشت عمومی غیرقانونی تلقی می شوند، افزود: با توجه به شرایط جامعه، اولویت سازمان مدیریت پسماند، ساماندهی این تفکیک کنندگان به جای برخورد قانونی است.

وی، با تکذیب اخذ هرگونه مالیات از تفکیک کنندگان غیرمجاز، گفت: سازمان مدیریت پسماند در نظر دارد بدون هیچ گونه هزینه ای نسبت به ساماندهی این افراد اقدام کند که تا به حال 300نفر از نظر بهداشتی واکسیناسیون شده اند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، اصغری تشریح کرد: در طح ساماندهی تفکیک کنندگان غیرمجاز، پس از شناسایی محل و وسیله نقلیه این افراد، نسبت به صدور کارت اقدام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکیک کنندگان غیرمجاز زباله در تبریز تا خرداد ساماندهی می شوند

تفکیک کنندگان غیرمجاز زباله در تبریز تا خرداد ساماندهی می شوند