مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:552021-02-27سياسي

جوان کیست؟ جوان گرایی چیست؟


گفتمان جوان گرایی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، بیش از پیش دستاویز گروه های مختلف قرار گرفته است و بسیاری از افراد و جناح ها سعی دارند تفسیری از جوان گرایی ارائه کنند که با اهداف و احیانا گزینه موردنظر خود همخوانی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، محمد قائمی ‎راد، پژوهشگر هسته مکتب امام خمینی(ره) مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) طی یادداشته در نبود.

در گذشته نگاه بسیاری از مسئولان به جوانان، نگاهی تهدیدمحور بوده است، تا جایی که همواره چگونگی مهار جوانان و جلوگیری از آسیب های احتمالی آنها به خود و جامعه در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و.

از مهم ترین چالش های مسئولان بوده و امروزه نیز این نگاه تا حدودی باقی مانده است.

رهبر معظم انقلاب در ادامه مسیر امام راحل و با ارائه نگرشی متفاوت نسبت به روحیات جوانی، از دل هر تهدید نهفته در عنصر جوانی، فرصتی برای اولا خود جوان ها و سپس جامعه و انقلاب ایجاد کردند و تکیه و اعتماد اصلی خود را به جوانان قرار دادند.

2 اولین روحیه جوانی امیدواری است که اتفاقا جامعه امروز ما نیز به‎شدت نیازمند آن است و براساس آنچه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم فرمودند، کلید اساسی همه قفل ها همین امیدواری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان کیست؟ جوان گرایی چیست؟

جوان کیست؟ جوان گرایی چیست؟