مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:552021-02-27سياسي

بایدن و تشدید وضعیت وخیم سوریه


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، الهام فدایی؛ با گذشت 4 هفته از آغاز ریاست جمهوری جو بایدن، او همچنان از هرگونه اشاره ای به سوریه در سخنان خود، - مشکل در مورد سیاست های جو بایدن در قبال سوریه فراتر از این است و او نه تنها فاجعه انسانی در سوریه را نادیده می گیرد؛ بلکه قصد دارد با افزایش تحریم های اقتصادی علیه این کشور، وضعیت را از آنچه هست وخیم تر کند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، الهام فدایی؛ با گذشت 4 هفته از آغاز ریاست جمهوری جو بایدن، او همچنان از هرگونه اشاره ای به سوریه در سخنان خود، حتی در سطح حاشیه ای هم اجتناب می کند.

این در حالی است که بایدن از دو منظر سیاسی و اخلاقی، مسئولیت بزرگی در قبال وضعیت کنونی سوریه دارد.

او معاون باراک اوباما در دولتی بود که 6 سال از عمر خود را (از 2011 الی 2017) به تماشای مراحل مختلف بحران سوریه گذراند و البته از آن برای رسیدن به برخی مقاصد سیاسی خود استفاده کرد.

بایدن ادعا می کند که اولویت کنونی او در منطقه خاورمیانه، پایان دادن به جنگ یمن است؛ چراکه وضعیت انسانی در این کشور به مرز فاجعه باری رسیده است.

تلاش ها برای پایان جنگ یمن مهم است و باید از آن استقبال شود؛ چرا که مردم یمن هزینه سنگینی برای نبرد داخلی بر سر قدرت پرداخته اند؛ نبردی که با گذشت زمان به جنگی منطقه ای و ویرانگر تبدیل شد؛ اما سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن و تشدید وضعیت وخیم سوریه

بایدن و تشدید وضعیت وخیم سوریه