مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:502021-02-27سياسي

ساخت مرکز آموزش تخصصی دریایی مرزبانی در مازندران


فرمانده مرزبانی با اشاره به ساخت مرکز آموزش تخصصی دریایی مرزبانی در مازندران گفت: مرزبانان علاوه بر حفظ و تأمین امنیت مرزها، رسالت امر به معروف و نهی از منکر و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی که جزو ماموریت های مهم آنان است را بر عهده دارند.

- فرمانده مرزبانی با اشاره به ساخت مرکز آموزش تخصصی دریایی مرزبانی در مازندران گفت: مرزبانان علاوه بر حفظ و تأمین امنیت مرزها، رسالت امر به معروف و نهی از منکر و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی که جزو ماموریت های مهم آنان است را بر عهده دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار احمدعلی گودرزی در نشست با فرماندهان و معاونان مرزبانی استان مازندران با اشاره به کلنگ زنی و ساخت مرکز آموزش تخصصی دریایی مرزبانی ناجا در استان مازندران تصریح کرد: کلنگ زنی و ساخت مرکز آموزش تخصصی و دریایی در این ماه و مصادف بودن آن با ولادت با سعادت حضرت علی (ع) بسیار خوش یمن است و به لطف خداوند نام این مرکز آموزش به نام مجتمع آموزش دریایی امام علی(ع) مزین خواهد شد.

وی اهمیت و دقت در ماموریت های محوله را مهم توصیف کرد و گفت: تمامی کارکنان باید آگاه و آشنا به شرح وظایف کاری خود باشند و در تمام ماموریت های خود از عهده ماموریت به نحوی برآیند تا موفقیت را در کارنامه خود داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مرکز آموزش تخصصی دریایی مرزبانی در مازندران

ساخت مرکز آموزش تخصصی دریایی مرزبانی در مازندران