مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:502021-02-27سياسي

آبشار «اللو» سرکان ثبت ملی شد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تویسرکان از ثبت ملی آبشار «اللو» سرکان در فهرست میراث طبیعی کشور خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تویسرکان از ثبت ملی آبشار اللو سرکان در فهرست میراث طبیعی کشور خبر داد.

اسحاق ترکاشوند در گفت وگو با ایسنا، در تشریح این خبر بیان کرد: در آخرین جلسه شورای ثبت ملی میراث طبیعی مورخ 99/12/3، پیشنهاد ثبت ملی آبشار اللو در زمره میراث طبیعی مورد تصویب اعضا واقع شد.

وی با بیان اینکه آبشار اللو یکی از آثار طبیعی بی نظیر و چشم نواز شهرستان تویسرکان است، افزود: این جاذبه طبیعی به واسطه قرار گرفتن در دل باغات و کوه های بسیار زیبای منطقه سرکان، همواره میزبان گردشگران، طبیعت گردان، کوهنوردان و سنگ نوردان از سراسر کشور است.

ترکاشوند در ادامه ابرازامیدواری کرد که ثبت ملی این جاذبه بی نظیر موجب معرفی بیش از پیش آن به گردشگران سراسر کشور شود و گفت: پیش از ثبت ملی آبشار اللو، آثار طبیعی چون چنار باغوار، چنار کمربسته سرکان و چنار روستای قلعه نوزور نیز در فهرست آثار طبیعی به ثبت ملی رسیده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آبشار زیبای اللو پس از آبشار گنجنامه دومین آبشار شاخص استان همدان است که در میان دره ای سرسبز در دو کیلومتری شمال شرق شهرستان سرکان واقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبشار «اللو» سرکان ثبت ملی شد

آبشار «اللو» سرکان ثبت ملی شد