مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:502021-02-27اقتصادي

59 واحد صنعتی قزوین به چرخه تولید بازگشت


با حمایت های صورت گرفته در سال جهش تولید 59 واحد صنعتی استان به چرخه تولید بازگشت.

- استاندار قزوین گفت: با حمایت های صورت گرفته در سال جهش تولید به هیچ بانکی اجازه تصرف صنایع استان را ندادیم و 59 واحد صنعتی استان نیز به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز شنبه در مراسم افتتاح خط تولید انبوه نخستین گیربکس 6 سرعته با طراحی داخلی در شرکت نیرو محرکه که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، افزود: از روز اول خدمت خود در قزوین عهد کرده ایم همه ظرفیتها را برای توسعه استان به کار بگیریم که در این راستا یک انسجام بین همه نیروها و مدیران به وجود آمده است تا همه ظرفیتها برای خدمت به مردم به کار گرفته شود.

وی اضافه کرد: هم اینک جهش تولید در سطح استان مورد توجه جدی همه اقشار است و همه مدیران و مسوولان در خدمت تولید و حمایت از تولید هستند.

جمالی پور گفت: امروز کشور در شرایط ویژه ای به لحاظ تحریم ها و کرونا قرار دارد و فعالان بخش تولید، مجاهدان جنگ اقتصادی هستند و ما افتخار می کنیم به عنوان ستاد پشتیبانی آنها فعالیت داریم.

وی با بیان اینکه قزوین یک استان مهم و سوق الجیشی است، افزود:این استان، مزیت های بی نظیر گردشگری، تولیدی و کشاورزی دارد و اولین شهر صنعتی کشور در قزوین افتتاح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

59 واحد صنعتی قزوین به چرخه تولید بازگشت

59 واحد صنعتی قزوین به چرخه تولید بازگشت