مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:452021-02-27ورزشي

رییس جدید هیات ورزش روستایی کرمانشاه انتخاب شد


زهرا کشتمند برای مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان کرمانشاه انتخاب شد.

- ایسنا/کرمانشاه زهرا کشتمند برای مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان کرمانشاه انتخاب شد.

مجمع انتخابات ریاست هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه، امروز(9 اسفند) با حضور رییس فدراسیون و مسئولین ورزش استان برگزار شد و زهرا کشتمند با کسب اکثریت آراء برای مدت چهار سال سکان هدایت این هیات را بدست گرفت.

در این مجمع نوروز درویشی، عباس عباسی، زهرا کشتمند و فردین مقدادی چهار کاندیدای احراز پست ریاست هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه بودند که پس از عدم حضور عباس عباسی و فردین مقدادی در مجمع - به منزله انصراف- رای گیری برای انتخاب یکی از دو کاندیدای باقی مانده - نوروز درویشی و زهرا کشتمند - انجام شد و در نهایت زهرا کشتمند با کسب 10 رای موافق از مجموع 16 رای ماخوذه برای مدت چهار سال به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

رییس جدید هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان پیش از انجام رای گیری در تشریح مهمترین برنامه های پیش روی خود برای چهار سال آینده هیات، اظهار کرد: هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی از مردمی ترین و موثرترین هیات های ورزشی است که هم در بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید هیات ورزش روستایی کرمانشاه انتخاب شد

رییس جدید هیات ورزش روستایی کرمانشاه انتخاب شد