مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:452021-02-27اقتصادي

68 زوج نابارور در بیمارستان بهشتی کاشان به باروری تثبیت شده رسیدند


رییس بیمارستان شهید بهشتی کاشان گفت: از ابتدای تیرماه تاکنون 68 زوج نابارور در بخش نازایی و ناباروری بیمارستان شهید بهشتی کاشان به باروری تثبیت شده رسیدند.

- ابوالفضل شجاعی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه حدود یک سال است که بیمارستان شهید بهشتی کاشان درگیر مبارزه با ویروس کروناست، اظهار داشت: این موضوع سبب نشده است که سایر فعالیت های بیمارستان بهشتی به ویژه در ارائه خدمت به زوجین نابارور خللی وارد شود.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات در بخش نازایی و ناباروری بیمارستان شهید بهشتی کاشان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است، ابراز داشت: آمار باروری تثبیت شده برای زوجین نابارور در طول این مدت نشان از فعال بودن این بخش است.

رییس بیمارستان شهید بهشتی کاشان با اشاره به اینکه در طول هشت ماه گذشته 68 زوج نابارور در بخش نازایی و ناباروری بیمارستان شهید بهشتی کاشان به باروری تثبیت شده دست یافتند، تصریح کرد: این مرکز بروزترین و بهترین دستگاه های روز دنیا همراه با اتاق عمل مجزا مشغول ارائه خدمت به شهروندان و هموطنان است.

حدود 10 تا 20 درصد زوجین جامعه مشکلات ناباروری دارند وی با بیان اینکه حدود 10 تا 20 درصد زوجین جامعه مشکلات ناباروری دارند، خاطرنشان کرد: بخش نازایی و ناباروری بیمارستان شهید بهشتی کاشان به عنوان تنها مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

68 زوج نابارور در بیمارستان بهشتی کاشان به باروری تثبیت شده رسیدند

68 زوج نابارور در بیمارستان بهشتی کاشان به باروری تثبیت شده رسیدند