مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:402021-02-27سياسي

تخصیص 20 میلیارد تومان برای احداث بیمارستان بویین میاندشت


نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی گفت: 20 میلیارد تومان اعتبار برای آغاز پروژه احداث بیمارستان بویین میاندشت تخصیص داده شد.

- حسین محمدصالحی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تحویل دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان شهید رجایی داران، کمک در تخصیص اعتبار برای افتتاح بخش دیالیز شهرستان چادگان، تخصیص دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان فریدون شهر و همچنین دریافت 20 میلیارد تومان اعتبار برای آغاز عملیات احداث بیمارستان بویین میاندشت در این مدت انجام شد.

سیب زمینی و پیاز فریدن در ردیف محصولات استراتژیک وی با اشاره به تشکیل کارگروه کشاورزی در مجلس در ارتباط با رسیدگی به امور کشاورزی گفت: وظیفه اصلی این کارگروه تعیین قیمت محصولات کشاورزی و همچنین مشخص کردن محصولات استراتژیک است، در رایزنی هایی با کمیسیون کشاورزی در تلاشیم که محصولاتی مثل سیب زمینی و پیاز دوباره جز مصرف محصولات استراتژیک قرار بگیرند.

نماینده مردم فریدن، فریدون شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی دیگر از مطالبات ما بحث سهمیه تراکتور بود که وزیر جهاد قول مساعدت دادند که سهمیه تراکتور چهار شهرستان را افزایش دهند.

به دولت اجازه نمی دهیم به زمین های کشاورزان تجاوز کند وی ضمن تشکر از حوزه جهاد کشاورزی و منابع طبیعی چهار شهرستان تصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 20 میلیارد تومان برای احداث بیمارستان بویین میاندشت

تخصیص 20 میلیارد تومان برای احداث بیمارستان بویین میاندشت