مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:352021-02-27اقتصادي

53 میلیارد تومان برای جبران خسارات زلزله در سمیرم اختصاص یافت


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اختصاص 53 میلیارد و 455 میلیون تومان اعتبار برای بازسازی مناطق خسارت دیده از زلزله 29 بهمن در شهرستان سمیرم خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اختصاص 53 میلیارد و 455 میلیون تومان اعتبار برای بازسازی مناطق خسارت دیده از زلزله 29 بهمن در شهرستان سمیرم خبر داد.

منصور شیشه فروش، امروز (شنبه- 9 اسفند) در سفر به شهرستان سمیرم، اظهار کرد: بر اساس مصوبه سوم اسفند هیات وزیران برای بازسازی بخش های خسارت دیده از زلزله در منطقه پادنا و پادنای علیا شهرستان سمیرم، 36 میلیارد و 550 میلیون تومان تسهیلات کم بهره بانکی تخصیص یافت.

وی اضافه کرد: همچنین 16 میلیارد و 900 میلیون تومان کمک های بلاعوض و پنج میلیارد تومان نیز برای بازسازی تأسیسات زیربنایی منطقه اختصاص یافت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: این اعتبارات با تشکیل پرونده ساخت و ساز برای هر واحد آسیب دیده توسط بنیاد مسکن و از طریق شبکه بانکی اختصاص می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، وی گفت: برای بازسازی هر واحد مسکونی آسیب دیده شهری و روستایی تا سقف 20 میلیون تومان کمک بلاعوض و برای احداث هر واحد شهری 100 میلیون تومان تسهیلات بانکی و برای هر واحد روستایی 80 میلیون تومان تسهیلات در نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53 میلیارد تومان برای جبران خسارات زلزله در سمیرم اختصاص یافت

53 میلیارد تومان برای جبران خسارات زلزله در سمیرم اختصاص یافت