مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:302021-02-27اقتصادي

اعتبار ساخت بیمارستان روانسر به زودی ابلاغ می شود


استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت تسریع در روند اجرای بیمارستان روانسر اظهار داشت: خوشبختانه زمین مورد نظر توسط سازمان جهاد کشاورزی به دانشگاه علوم پزشکی تحویل شده و به زودی اعتبارات پروژه نیز به دستگاه اجرایی ابلاغ می شود.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت تسریع در روند اجرای بیمارستان روانسر اظهار داشت: خوشبختانه زمین مورد نظر توسط سازمان جهاد کشاورزی به دانشگاه علوم پزشکی تحویل شده و به زودی اعتبارات پروژه نیز به دستگاه اجرایی ابلاغ می شود.

هوشنگ بازوند در نشست بررسی وضعیت طرح ها و پروژه های استان در منطقه اورامانات گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان عنوان کرده که تا آخر هفته اعتبارات پروژه بیمارستان روانسر ابلاغ و تفاهم نامه ها مبادله می شود و به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه خواهیم بود.

وی در ادامه بهره مندی مردم اورامانات از منابع آبی طرح گرمسیری را حق طبیعی آن ها دانست و گفت: قرار است 2500 هکتار به اراضی تحت پوشش طرح گرمسیری افزوده شود و در این زمینه جهاد کشاورزی موظف است پیشنهاد تحت پوشش قرار گرفتن 500 هکتار از اراضی منطقه اورامانات را از طریق وزارت جهاد کشاورزی پیگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار ساخت بیمارستان روانسر به زودی ابلاغ می شود

اعتبار ساخت بیمارستان روانسر به زودی ابلاغ می شود