مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:302021-02-27پزشكي

2 تن از مدافعان سلامت خوزستان به علت کرونا جان باختند


دو تن از مدافعان سلامت استان خوزستان در شهرهای اهواز و باغملک به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا جان باختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر حوزه بهداشت و درمان استان خوزستان در پی درگذشت دو تن از مدافعان سلامت خوزستانی پیامی را صادر کرد.

فرهاد ابول نژادیان در این پیام عنوان کرده است: با تأثر و تأسف فراوان دو تن از مدافعان سلامت در استان خوزستان در روزهای اخیر در راه خدمت به مردم و به علت ابتلاء به ویروس کرونا جان باختند و در آغوش رحمت پروردگار آرام گرفتند .

در این پیام آمده است: مدافعان سلامت در طول تقابل یک ساله با ویروس کرونا مظهر فداکاری و ایثار بوده اند که قطعاً پاکبازی و از جان گذشتگی آنها در حافظه تاریخ ثبت خواهد شد.

امیدواریم جامعه نیز با ملزم دانستن خود به رعایت ضرورت های دوره شیوع کرونا همیار این عزیزان و قدردان زحمات شبانه روزی مدافعان سلامت باشد .

در پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز عنوان شده است: اینجانب عروج آسمانی زنده یاد فاطمه نجمه سادات مامای فداکار بیمارستان امیرالمؤمنین اهواز و زنده یاد حمیرا احمدی بهورز زحمتکش شبکه بهداشت شهرستان باغملک به علت ابتلاء به ویروس کرونا را به خانواده محترم و همکاران ایشان تسلیت عرض نموده و برای روح بلندشان از درگاه خداوند، رحمت و مغفرت مسئلت می نمایم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 تن از مدافعان سلامت خوزستان به علت کرونا جان باختند

2 تن از مدافعان سلامت خوزستان به علت کرونا جان باختند