مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:302021-02-27اقتصادي

ایجاد60 بازار میوه و تره بار تا پایان برنامه پنج ساله سوم در تهران


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به ایجاد 60 بازار میوه و تره بار تا پایان برنامه پنج ساله سوم در تهران، گفت: - رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به ایجاد 60 بازار میوه و تره بار تا پایان برنامه پنج ساله سوم در تهران، گفت: از وزیر جهاد کشاورزی درخواست می کنم که بر روی کیفیت محصولات عرضه شده در این میادین نظارت بیشتری داشته باشند تا کیفیت آن ها افزایش پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا صدراعظم نوری در آیین بهره برداری از 8 بازار جدید میوه و تره بار گفت: رضایتمندی مردم زمانی بیشتر می شود که خدمات ارائه شده به آنها سریع گسترده و با کیفیت و ارزان باشد.

وی افزود: شهرداری تهران و مدیریت شهری طبق قانون وظایف و مأموریت هایی دارد که ملزم به انجام آنهاست؛ اما این که مدیریت شهری وظیفه عرضه محصولات میوه و تره بار را داشته باشد، در قانون نیامده است؛ از آنجا که هدف، زندگی بهتر برای شهروندان بوده است بعد از مصوبه شورای انقلاب در سال 58 با هدف حذف واسطه ها به شهرداری اجازه داده شد که اماکن و بازارهایی برای فروش میوه و تره بار ایجاد کند.

این عضو شورای شهر ادامه داد: هم اکنون حدود یک میلیون نفر در روز از خدمات میادین میوه و تره بار استفاده می کنند و با فعالیت هایی که در آن انجام می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد60 بازار میوه و تره بار تا پایان برنامه پنج ساله سوم در تهران

ایجاد60 بازار میوه و تره بار تا پایان برنامه پنج ساله سوم در تهران