مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:302021-02-27ورزشي

ماجرای عجیب سوشا مکانی و پرسپولیس!


باشگاه پرسپولیس پیگیر پرونده سوشا مکانی شده تا مشخص شود او چطور توانسته حکم محکومیت 800 میلیونی علیه این باشگاه بگیرد.

- باشگاه پرسپولیس پیگیر پرونده سوشا مکانی شده تا مشخص شود او چطور توانسته حکم محکومیت 800 میلیونی علیه این باشگاه بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سوشا مکانی به خاطر مطالبات مربوط به سال های 93 تا 95 از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده که پس از رای کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال و در ادامه رای کمیته استیناف این فدراسیون، باشگاه پرسپولیس را به پرداخت حدود 800 میلیون تومان محکوم کرد اما حالا این باشگاه پیگیری موضوع شده که چطوری رای 145 میلیون تومانی ابتدایی به 800 میلیون تومان رسیده است؟ بر اساس اطلاعاتی که یک مقام مطلع در باشگاه پرسپولیس در اختیار ایسنا قرار داد، سوشا مکانی در آخرین سال فعالیتش در باشگاه پرسپولیس قرارداد 800 میلیونی داشت که در ادامه به خاطر محرومیت 6 ماهه که از سوی کمیته اخلاق فدراسیون برای این بازیکن اعمال شد، مدیران وقت باشگاه 50 درصد از قرارداد این بازیکن را کسر کردند و از 400 میلیون باقیمانده، حدود 200 میلیون به او پرداخت کردند.

به خاطر همین موضوع هم مکانی توانست در کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال علیه پرسپولیس حکم حدود 145 میلیون تومانی بگیرد و با امضای امضای ابراهیم شکوری (دبیر کل وقت فدراسیون ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای عجیب سوشا مکانی و پرسپولیس!

ماجرای عجیب سوشا مکانی و پرسپولیس!