مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:252021-02-27پزشكي

مگر چند پرستار باردار داریم که وزارت بهداشت قادر به حمایت از آنها نیست؟!


طی روزهای اخیر، دو شهید دیگر به جمع شهدای سلامت در نبرد با کرونا افزوده شده است.

شهدایی که هر دو پرستار بودند و هر دو باردار! پرستارانی که بر اساس ابلاغیه سال گذشته وزارت بهداشت، - طی روزهای اخیر، دو شهید دیگر به جمع شهدای سلامت در نبرد با کرونا افزوده شده است.

شهدایی که هر دو پرستار بودند و هر دو باردار! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، پس از آنکه یکی از پرستاران باردار بیمارستان لقمان تهران بر اثر ابتلا به کرونا و بیماری ناشی از آن، کووید19 چشم از جهان فروبست و موجی از تاثر و تاسف آفرید، تصور نمی شد که خیلی زود و به یکی دو هفته نکشیده، بار دیگر این مسیر توسط پرستاری دیگر طی شود و جزییات سفر این دو شهید سلامت، شباهت بسیار زیادی با یکدیگر داشته باشد.

آن روز مهشید گودرز، پس از بستری در بیمارستانی در محل زندگی خود در استان البرز و قرار گرفتن تحت مراقبت های ویژه، حالش رو به وخامت گذاشت تا جایی که پزشکان جراحی اورژانسی سزارین برایش تجویز کردند و نوزادش این گونه چشم به جهان گشود و حالا پرستاری دیگر از ساکنان این استان، بعد از بستری شدن در بیمارستانی در تهران، مورد جراحی قرار گرفت تا نوزاد 7 ماهه اش متولد شود.

فرجام هر دو مادر البته شهادت بود؛ شهادت دو پرستار که یکی از ایشان (مهشید گودرز) به گفته مسئولان بیمارستان لقمان تهران، پس از ماه ها خدمت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مگر چند پرستار باردار داریم که وزارت بهداشت قادر به حمایت از آنها نیست؟!

مگر چند پرستار باردار داریم که وزارت بهداشت قادر به حمایت از آنها نیست؟!