مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:152021-02-27پزشكي

«بیمارستان هراسی» از معضلات درمان مبتلایان به کرونا


رییس بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام رضا(ع) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیماری کرونا درمان دارد اما مهمترین نکته در معالجه کرونا از نوع جهش یافته و معمولی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از وب دا، دکتر علیرضا صداقت اظهار کرد: در شرایط کنونی بیمارستان هراسی یکی از معضلات در درمان بیماران بدحال مبتلا به کووید - 19 است و برخی از آنها به دلیل ترس و این تصور غلط که بیمارستان آلوده است و سبب مرگ بیمار می شود از  مراجعه به بیمارستانها پرهیز می کنند.

رییس بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام رضا(ع) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیماری کرونا درمان دارد اما مهمترین نکته در معالجه کرونا از نوع جهش یافته و معمولی، تشخیص به موقع است بنابراین باید باورهای غلط مردم در زمینه هراس از بیمارستان اصلاح شود.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط با کمال تاسف وقتی بیمار را به بیمارستان انتقال می دهند که علائم و عوارض کرونا در او شدت یافته است و در چنین شرایطی فرآیند درمان سخت تر شده و  ممکن است کاری از تیم پزشکی بر نیاید.

صداقت گفت: در دوره اوج بیماری روزانه 420 بیمار با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد بستری می شدند که اکنون این تعداد به 42 نفر در روز کاهش یافته است؛ همچنین در اوج بیماری تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بیمارستان هراسی» از معضلات درمان مبتلایان به کرونا

«بیمارستان هراسی» از معضلات درمان مبتلایان به کرونا