مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:152021-02-27سياسي

«هنر» می تواند بهترین وسیله برای ترویج «وقف» باشد


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف از برگزاری هفتمین «جشنواره وقف چشمه همیشه جاری» در هشت بخش مختلف فرهنگی و هنری خبر داد.

- معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف از برگزاری هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در هشت بخش مختلف فرهنگی و هنری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان درباره برگزاری هفتمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری اظهار کرد: هنر با توجه به زبان ارتباطی خاص خود، چنانچه به درستی مورد توجه قرار گیرد، می تواند بهترین وسیله برای ترویج و تبلیغ ارزش های والای انسانی، خصوصاً سنت حسنه وقف باشد.

وی افزود: در همین راستا معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف حمایت از هنرمندان، فرهیختگان و پژوهشگران مستعد کشور و گسترش فرهنگ وقف و معرفی ثمرات گرانبهای آن و همچنین تولید آثار فاخر در این خصوص، اقدام به برگزاری هفتمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با اشاره به اینکه رونمایی از فراخوان هفتمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری 29 مهر ماه همزمان با دهه وقف با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان اوقاف و جمعی از اصحاب وقف برگزار شد، تصریح کرد: شروع ارسال آثار از ابتدای آبان 1399 بود و پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هنر» می تواند بهترین وسیله برای ترویج «وقف» باشد

«هنر» می تواند بهترین وسیله برای ترویج «وقف» باشد