مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:152021-02-27پزشكي

حال عمومی کادر درمان زنجانی که واکسن کرونا تزریق کردند، خوب است


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، از حال عمومی خوب کادر درمان استان که واکسن کووید - 19 را تزریق کردند خبر داد و تصریح کرد: حدود 6 نفر از تزریق کنندگان علائم جزیی همانند سرماخوردگی پیدا کردند که مشکل آنان رفع شد و اکنون مشکل خاصی در بین دریافت کنندگان واکسن وجود ندارد.

- ایسنا/زنجان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، از حال عمومی خوب کادر درمان استان که واکسن کووید - 19 را تزریق کردند خبر داد و تصریح کرد: حدود 6 نفر از تزریق کنندگان علائم جزیی همانند سرماخوردگی پیدا کردند که مشکل آنان رفع شد و اکنون مشکل خاصی در بین دریافت کنندگان واکسن وجود ندارد.

محمدرضا صایینی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با تزریق واکسن کووید - 19 به کادر درمان استان، اظهار کرد: در مرحله نخست توزیع واکسن کرونا در سطح کشور، 165 واکسن به کادر درمان استان تزریق شده بود که این افراد در بخش آی سی یو کرونا حضور داشتند.

وی با بیان اینکه مراحل بعد تامین واکسن کرونا در سطح کشور انجام شده و تعداد زیادی واکسن وارد کشور شده است، افزود: برای افرادی که واکسن کووید - 19 تزریق شده است، پس از 21 روز دوباره از همان نوع واکسنی که دریافت کردند، تزریق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال عمومی کادر درمان زنجانی که واکسن کرونا تزریق کردند، خوب است

حال عمومی کادر درمان زنجانی که واکسن کرونا تزریق کردند، خوب است