مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:102021-02-27اجتماعي

محدودیت های ترافیکی نوروز 1400 منتظر تصمیم ستاد کرونا است


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان درباره وضعیت محدودیت ترافیکی در نوروز 1400 در همدان گفت: فعلاً منتظر تصمیم ستاد کرونا هستیم و تصمیمات متعاقباً اعلام می شود.

- ایسنا/همدان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان درباره وضعیت محدودیت ترافیکی در نوروز 1400 در همدان گفت: فعلاً منتظر تصمیم ستاد کرونا هستیم و تصمیمات متعاقباً اعلام می شود.

سرهنگ فرخ جمالی در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: پلیس راهور تابع ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا است و بدون دستور و مصوبات این ستاد اجازه برقراری محدودیت نخواهد داشت .

وی با اشاره به اینکه شهرستان همدان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، تأکید کرد: در حال حاضر محدودیت تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد همانند ایام گذشته برقرار است.

جمالی اضافه کرد: بسیاری از شهروندان از اجرای محدودیت تردد شبانه اظهار بی اطلاعی می کنند و جریمه می شوند بنابراین لازم است مردم توجه داشته باشند که محدودیت تردد شبانه همچنان در سطح شهر همدان اجرا می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان در پایان بیان کرد: با توجه به ترافیک در ساعات بعدازظهر محدودیت های تردد مقطعی نیز در برخی از نقاط شهر وضع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی نوروز 1400 منتظر تصمیم ستاد کرونا است

محدودیت های ترافیکی نوروز 1400 منتظر تصمیم ستاد کرونا است