مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:102021-02-27اقتصادي

افتتاح 16 پروژه میراث فرهنگی و گردشگری در آذربایجان شرقی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: 300 پروژه مرمتی در استان طی سال 99 به بهره برداری رسیده است.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اعلام کرد افتتاح 16 پروژه میراث فرهنگی و گردشگری در آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: 300 پروژه مرمتی در استان طی سال 99 به بهره برداری رسیده است.

احمد حمزه زاده در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی با بیان این که طی سال 99 سند تدبیر و توسعه گردشگری استان تدوین شده است، اظهار کرد: با تدوین این سند که در مشورت با متخصصان امر به سرانجام رسیده است، نقاط قوت و ضعف پروژه های عمرانی زیرساختی در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در کنار بخش های آموزش و بازاریابی و تبلیغات مورد بررسی قرار گرفته و نقشه راه آن ها مدون شده است.

وی با اعلام این که دستاوردهای اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در سال 99 بسیار چشمگیر بوده است، ادامه داد: طی این مدت شهر اهر به عنوان شهر ملی ورنی و شهر اسکو به عنوان شهر ملی چاپ کلاقه ای ثبت ملی شدند.

وی، تعداد پروژه های مرمتی استان طی سال جاری را 300 پروژه اعلام و خاطر نشان کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 500 میلیاد ریال از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 16 پروژه میراث فرهنگی و گردشگری در آذربایجان شرقی

افتتاح 16 پروژه میراث فرهنگی و گردشگری در آذربایجان شرقی