مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:002021-02-27اقتصادي

آب بری ها روزانه 12 تن زباله تولید می کنند


آب بری ها روزانه 12 تن زباله تولید می کنند.

- ایسنا/زنجان شهردار آب بر گفت: آب بری ها روزانه 12 تن زباله تولید می کنند.

حجت الله شعبانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه زباله همواره یکی از موضوعات و دغدغه های مهم در حوزه مدیریت شهری به شمار می رود، تصریح کرد: با افزایش حجم زباله ها، یکی از موضوعاتی که در کل کشور رخ نمایی می کن،د موضوع زباله گردی است که یک دغدغه مهم برای سلامتی این افراد محسوب می شود.

وی با بیان اینکه شهروندان آب بر به طور میانگین روزانه 12 تن زباله تولید می کنند، اظهار کرد: روزانه پنج تن نخاله ساختمانی و گل و لای از جداول و انهار عمومی نیز در شهر آب بر توسط شهرداری جمع آوری می شود.

این مسئول با بیان اینکه ظرفیت جایگاه زباله آب بر در حال حاضر اشباع نشده است، اضافه کرد: در سال های آتی در صورت اشباع محل فعلی و نیاز به محل جدید تصمیم گیری خواهد شد، لذا مکان فعلی بر اساس تایید مشاور تهیه طرح لندفیل شهر آب بر و کارگروه سلامت شهرستان از سنوات قبل مورد استفاده قرار می گیرد.

شهردار آب بر با تاکید بر اینکه هر سه ماه یک بار ترانشه های خاصی برای دفن زباله در جایگاه زباله ایجاد می شود و پس از تکمیل ظرفیت آن زباله ها به ترانشه جدید انتقال داده می شود، بیان کرد: تفکیک زباله در مقصد انجام شده و هر دو روز یک بار زباله ها با شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب بری ها روزانه 12 تن زباله تولید می کنند

آب بری ها روزانه 12 تن زباله تولید می کنند