مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:552021-02-27اقتصادي

منع تردد شبانه در استان سمنان با جدیت دنبال می شود


استاندار سمنان از افزایش میزان شیوع ویروس کرونا در استان خبر داد و گفت: محدودیت های ترافیکی و منع تردد شبانه با جدیت تداوم خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان افزایش پیدا کرده است، تاکید کرد: شهرستان های دامغان و شاهرود در وضعیت نارنجی، سمنان، گرمسار و مهدی شهر در وضعیت زرد و شهرستان های میامی، آرادان و سرخه در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

وی با بیان اینکه محدودیت های کرونایی نیز بر اساس رنگ بندی اعلام شده در سطح شهرستان ها اعمال می شود، افزود: در صورت عدم رعایت دقیق و کامل پروتکل های بهداشتی با تغییر رنگ جدید و ایجاد نگرانی در شهرستان های استان مواجه خواهیم بود و لذا از مردم می خواهیم با استمرار رعایت دستورات و پروتکل های بهداشتی وضعیت استان را در حالت نرمال و با ثبات حفظ کنند.

ضرورت همراهی مردم و مسئولان استاندار سمنان با بیان اینکه پلیس، مقررات منع ترددهای شبانه از ساعت 21 تا سه صبح را باید مرتباً کنترل کند، تاکید کرد: این طرح به صورت جدی تداوم خواهد داشت و با متخلفان برخورد می شود.

آشناگر افزود: اصناف استان، تا کنون همراهی بسیار خوبی با دست اندرکاران ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان داشته اند اما گزارش های رسیده از برخی مراکز و مجتمع های تجاری و پاساژهای بزرگ استان حکایت از کاهش یا عدم رعایت پروتکل های بهداشتی دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منع تردد شبانه در استان سمنان با جدیت دنبال می شود

منع تردد شبانه در استان سمنان با جدیت دنبال می شود