مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:552021-02-27پزشكي

آزمایش تشخیص کرونا در مرز شلمچه انجام می شود


معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان از استقرار آزمایشگاه PCR برای نمونه گیری از اتباع غیر ایرانی در مرز شلمچه در پی انعقاد تفاهم نامه سه جانبه خبر داد.

- آرش یلالی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به الزام انجام آزمایش های PCR در مرزهای کشور به ویژه در مرزهای جنوبی، امروز جلسه مشترکی با فرمانداری و آزمایشگاه متقاضی در فرمانداری خرمشهر برگزار شد.

وی افزود: این آزمایشگاه زیرمجموعه هلال احمر و قرار است که تفاهم نامه مشترکی تنظیم شود تا این آزمایشگاه در مرز شلمچه فعالیت و نمونه گیری را از اتباع غیر ایرانی که وارد کشور می شوند، انجام دهد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه این تفاهم نامه میان دانشکده علوم پزشکی آبادان، فرمانداری خرمشهر و هلال احمر خواهد بود، افزود: ظرفیت اولیه آزمایشگاه در مرز مستقر شده است و فعالیت خود را بلافاصله پس از نهایی شدن و همزمان با پذیرش مفاد تفاهم نامه از سوی یک طرف آغاز خواهد کرد.

یلالی در ادامه به تشریح مزایای استقرار این آزمایشگاه در مرز پرداخت و گفت: پس از استقرار این آزمایشگاه از تمام اتباعی که از مرز شلمچه قصد ورود به کشور را دارند، نمونه گیری انجام می شود و نتیجه آزمایش ظرف سه ساعت آماده تحویل خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش تشخیص کرونا در مرز شلمچه انجام می شود

آزمایش تشخیص کرونا در مرز شلمچه انجام می شود