مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:502021-02-27اقتصادي

دیگر حرف بس است!


بیش از یک سال از شیوع کرونا در کشور گذشته و وعده های حمایتی زیادی برای اقشار مختلف از جمله هنرمندان داده شده است، اما به نظر نمی رسد شرایط به درستی پیش رفته باشد و حرف از یک اتحاد جمعی برای مطالبه گری در میان است.

- بیش از یک سال از شیوع کرونا در کشور گذشته و وعده های حمایتی زیادی برای اقشار مختلف از جمله هنرمندان داده شده است، اما به نظر نمی رسد شرایط به درستی پیش رفته باشد و حرف از یک اتحاد جمعی برای مطالبه گری در میان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از ابتدای سال 1399 که تعطیلی مشاغل همه را در نگرانی از گذران زندگی فرو برد، صنف های متعدد شغلی درصدد برآمدند تا به نوعی پاسخگوی مشکلات و دغدغه های اعضای خود باشند و در این بین هنرمندانی که از هیچ نوع خدمات بیمه بیکاری هم بهره ای نمی برند و هنوز درگیر تعریف و تثبیت حرفه خود به عنوان شغل هستند، وضعیت بغرنج تری داشته و دارند.

بسیاری از آن ها از جمله اعضای صنف های سینمایی همچنان گرفتار مسائل بیمه درمانی و تکمیلی هستند و بویژه آن هایی که خودشان یا خانواده هایشان دچار بیماری های صعب العلاج هستند، شرایطی به مراتب دشوارتر دارند.

فروردین امسال قرار بود حق بیمه سه ماه ابتدایی هنرمندان پرداخت شود تا آن ها در دوران بیکاری و تعطیلی ناشی از شیوع کرونا دغدغه ای نداشته باشند که البته آن هم درست و اساسی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیگر حرف بس است!

دیگر حرف بس است!