مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-27سياسي

حضرت محمد(ص) خط قرمز همه مسلمانان است


اتفاقات اخیر سراوان باعث شد تا علمای اهل سنت سراسر کشور در مصاحبه های جداگانه، هم جسارت نسبت به حضرت رسول و هم حمله اشرار به یک پاسگاه انتظامی را به شدت محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، راه دانا نوشت: در پی اتفاقات و ناآرامی اخیر در سروان، متأسفانه گروهی از اشرار مسلح در جریان حمله به پاسگاه کورین هم باعث هتک حرمت به پرچمی که مزین به نام مبارک محمد رسول الله بود شدند و هم اینکه با تیراندازهای اشرار باعث به شهادت رسیدن یکی از مأمورین ناجا و نیز زخمی شدن یکی دیگر از مدافعان امنیت سیستان و بلوچستان شد.

اتفاقات اخیر باعث شد تا علمای اهل سنت سراسر کشور در مصاحبه های جداگانه، هم جسارت نسبت به حضرت رسول و هم حمله اشرار به یک پاسگاه انتظامی را به شدت محکوم کردند.

در ادامه واکنش های علمای اهل سنت سرار کشور آورده شده است: مفتی اهل سنت جنوب فارس هتک حرمت پرچم رسول الله (ص) را محکوم کرد شیخ عبدالعزیز قاضی زاده مفتی اهل سنت جنوب فارس و امام جمعه شهرستان اوز در گفتگو با شیرازه هتک حرمت به ساحت رسول الله (ص) را محکوم کرد.

شیخ ناصر صمدی امام جمعه اهل سنت اَهِل نیز در گفتگو با شیرازه این هتک حرمت را محکوم کرد و در پی این حادثه با صدور بیانیه ای اظهار داشت: بنابر نص قرآن کریم هرگونه توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام که طبعاً اسوه حسنه برای ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت محمد(ص) خط قرمز همه مسلمانان است

حضرت محمد(ص) خط قرمز همه مسلمانان است